Ukens profil : Anne Marie Indrelid, CEO Right Price Tiles

2.5.24

Ukens profil er en serie om «Byggkeramikkens rockestjerner»

Anne Marie Indrelid

CEO Right Price Tiles

Kjeden Right Price Tiles ble etablert mars 2005, og den første butikken så dagens lys i Oslo 2. juni 2005. Idag er det blitt 14 butikker og en nettbutikk.

Mer enn 15 år med Oppussingsinspirasjon

"Helt fra starten har vi i  Right Price Tiles vært dedikert til å skulle oppfylle oppussingsdrømmer for kunder over hele Norge. Med fokus på fliser og baderom har de et omfattende utvalg av produkter tilgjengelig på lager, samt et bredt spekter av gulv, naturstein og tilbehør,

Vi mener at kvalitet og design ikke trenger å koste skjorta, derfor forhandler vi fram priser fra  hele verden og følger nøye med på interiørtrendene. Våre kunder kjennetegnes ofte av å være unge og i etableringsfasen, ofte med sin første bolig eller i starten av familielivet. De er prisbevisste, ønsker kvalitet i et tidsriktig design. I tillegg er de gjerne handy for å gjøre deler av prosjektet selv for å spare penger.

Selv om vi er kjent som en lavpriskjede, bærer vi stolthet i å være en faghandel. Vi investerer betydelige ressurser i opplæring og kompetanseutvikling gjennom hele året, fordi vi vet at våre ansatte er vår største styrke. Kunnskap gir dedikerte ansatte og er styrke til god service.

Den siste tiden har både vi og resten av bransjen møtt utfordringer som følge av økonomiske og politiske forhold. Dette har påvirket forbrukernes kjøpsmønstre og -krav. Gjennom medlemskapet i NBKF har vi muligheten til å påvirke en bransje som stadig må tilpasse seg endringene. Vi tror på en samlet innsats fra hele bransjen er nøkkelen til suksess, ved å gjøre det enklere og sikre kvalitet i alle ledd, og alltid huske på den viktigste aktøren i ethvert prosjekt - kunden." sier Anne Marie